Met maar liefst 17 jonge karateka’s zakten onze coaches Laura Sikorski en Sidney Van Herreweghe op zondag 14 januari af naar Sporthal De Passant in Zoutleeuw. Sommige van deze kampers hadden al flink wat ervaring, maar er waren ook een paar kampers bij die hun eerste wedstrijd gingen vechten. En dat deden ze goed! KCAR behaalde in totaal maar liefst 14 podiumplaatsen: 7 titels, 4 tweede plaatsen en 3 derde plaatsen!

De verdienste hiervoor ligt volledig bij onze kumitetrainers Brecht Evens en Laura Sikorski, die enkele jaren geleden met een volledig nieuwe generatie begonnen te werken en daar al mooie resultaten mee boekten. Tijdens de wedstrijden op de Tomodachi Cup was ook goed te zien dat er hard gewerkt is aan techniek en dat heeft zich vertaald naar een bijzonder succesvolle dag!

Resultaten

1e plaats: Zita Weltens, Amber Cox, Vic Weltens, Dina Azmi, Gies Leynen, Mercedes Van de Burgt en Jula Ruysen
2e plaats: Ines Bennassar, Nina Kalafusova, Jonas Willems en Sem Tjoens
3e plaats: Christiaan Verlinden, Thiemen Pellens en Tristan Palmaers.

Lander Lauritano en Quentin Pellens verloren voor de 3e plaats. Auke Te Baerts had goed gevochten maar mocht helaas niet herkansen.

Klik hier voor de foto's.