Het weekend van 7 en 8 oktober was voor sommige KCAR-competiteurs volledig gevuld met wedstrijden. Op 7 oktober trokken enkele voor het komende EK geselecteerde kampers naar Wallonië voor de Beker van Luik. In het kader van de 'Road to Cyprus' ging het ook nu weer vooral om de wedstrijdervaring, en daar werd flink aan gewerkt. Daphne Kuipers slaagde er bovendien in het podium te halen: ze werd derde bij de U21 en knap tweede bij de senioren. Helaas liep ze ook een blauw oog en een gekneusde duim op, waardoor ze voor de dag erna forfait moest geven.

Het toernooi de dag erna was de Beker van Hoeselt, georganiseerd door WIKF-club Shingitai Hoeselt. Er namen in totaal 16 KCAR-competiteurs deel aan deze wedstrijd en de helft slaagde erin een medaille te winnen. Sem Tjoens wist als enige de finale in zijn categorie te halen en eindigde op een hele mooie tweede plaats. Derde plaatsen waren er voor Ines Bennassar, Jula Ruysen, Gies Leynen, Vic Weltens, Jari Rovers, Jolie Fransen en Sidney Van Herreweghe. Proficiat allemaal!